marți, 17 iunie 2014

Manastirea Vladimiresti, jud. Gl, icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului si mormantul maicii Veronica,intemeietoarea lacasului














38 de comentarii:

  1. Mihaela
    monahia hristofora canonica
    mucenita vodita miljocitoarea
    arhondara lumanara gainareasa
    fecioare cuhniera chilera,diaconita carturareasa, 1900-vesnic

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred in Moartea furca coasa, Lina Ceaina ofitereasa ateee comunista,1900-vesnic.Albastru vesnic.sf Patrafir, etern.

    RăspundețiȘtergere
  3. Societara-corporatista brand mngele act unic finante juramant cu parintii dijma fiecare 100 lei vesnic.Impartit tot depozit vesnic.Actualizari banca Agricola vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pomeneste Doamne intru juramant ISCIR pe Leana/Gina Pusa Aurica/Gore/Lina/Sisoie/Marieta/Micaita....Lina Ceaina/Lina Coasa/Sanda Nera/Dolcan Sabiuta intru juramant ISCIR de 1 nota bene intuneric si lumina ATP/TAO/Alternativa de 13 toata stiinta mecanicii cu Romana /Matematica la fel fract comun a mea toti care este bene de 13 vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Avem inchinarea intru ,, Erzebet Bathory,, vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sintem la Metoc in juramant Obstesc cu sf Calinic 1900-vesnic toti pomenitii[acte regimul actelor vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  7. Mosieri mici/ Arendasi de Pamanturi/PNTCD-isti cu Succesiuni, impartala,la popi cu segmentare, notar bisericesc si stentor, noi Clauza CENZOR/PROPRITAREL vesnic.Toti pomenitii...sa-i avem la xerox vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sintem in juramant de Satanisti, de la Justitie actele, semnam,nu ajutam sora si rudele in veac, eu cu parintii si bunicii sa stiim semnele juram pe faina, pe ,,vertebra,, iesim toti vesnic[toate acatistele noastre implinite] 1900-vesnic legam cu juramant de Blestem[sa dea Dumnezeu sa i se stearga pomenirea de sub Soare] vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Avem,, inscrisurile notariale de la toti sa avem toti secretul nostru luminat cistercian vesnic].La Sfatul Popular Punct Cuib de legionari vesnic 24 ian vesnic.Amin aliluia doamne miluieste!...

    RăspundețiȘtergere
  10. Este Cartea mea de Judecatorie la Galati 1900-vesnic[sint cu rola fisc lacatul ruso-germa pus pe usa vesnic doar saracii vesnic..austroungar vesnic].DAetalii vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sint Faptele mele fata apostolorum in Triptic Clopotar Biserica din Vale stenograme, cu modificari adaugiri, probele toate cu legatura de Blestem vesnic 1900-vesnic la Biserica sfApostoli vale de Botez vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sint profetiile mele catre Sob .int.man maica Timeea R, 1900-vesnic you tube[femeie si fata bisericeasca 1900-etern si vesnic Vanga vesnic.]...

    RăspundețiȘtergere
  13. Sintem relicve sfinta in muntii Carapati eu parintii sotul 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa dea mama traditia calendarul mosorul meu de ,, gaina neagra,, orar si plansa de lucru manual, legile si toate ale mele la zi ea sora si barbatii 1900-vesnic dijmele ambe toti si gratuit vesnic jur pe Cuptor vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sint,,Cezara,, Unsa a Doamnei Preasfintite Croitoreasa,numai adeventii romiii albi, Hard,,toti pomenitii la fel 1900-etern si vesnic.Ne inchinam Cezarului 1900-etern si vesnic[recunosc orarul si lucrul manual Varadensis toti vesnic],[este Croitoria noastra in Biserica cu actele Masa Judecatorie si regimul sanitar acte toti pomenitii] 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sintem DREPTI , CUVIOSI, MUCENITARI si SFINTI Catolici intru Vatican eu parintii sotul, sa fie DREPTATEA si JUDECATA noastra la sf Benedict avocatul pe Proprietatiile noastre vesnic asigurate juridic toate formele legii 1900-etern si vesnic[Actualizari Banca rol funciar , Sul si restul toti vesnic cu tot ce stiu eu si ei vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  17. Al nostru este,, Obeliscul culturii Cucuteni,Lupul Dacic Alb ,, Spirit Strabun,,Zeii Focului,,...1900-vesnic toti pomenitii[Stergare folclorice vesnic,,.

    RăspundețiȘtergere
  18. Este,, Obeliscul,, Boul din Teracota,, vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa stie mami cu tati si io toti fracht cu oamenii TAINELE faptic si telepatic si peremptoriu legionari toti fracht juram pe lumanari Sursele 1900-etern si vesnic juram de 1/13 corect nota Bene Piedici Hotare vesnic[popa Efrem sf Scaun VL vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  20. Toti proba moratorie la perfectie HARDEAL 1900-etern si vesnic in podul palmelor vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  21. Credem in Martea Patimilor, cosciuge lucram credem in Magistratura in lucrul manual orar greco catolic in ziua muncii 1 mai de 13 corect nota bene,in tepusa de Parchet eu parintii sotul[sa stiim colo sus ce ne asteapta sfanta masa apa animale 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  22. Credem in Stiinta 1/13 corect nota Bene sintem insemnati cu semnul Stiintei mantra miros gust culoare saliva, chip, si restul ideatica accent fonetica dialect cuvant sunet si restul eu si toti pomenitii cu sf TAINE ale Stiintei secrete 1900-etern si vesnic in inima si suflet minte cuget Stiinta la fel toti 1/13 Bene corect vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  23. Am semnul de Comert la fel chip suflet inima mantra potcap si credinta viziunea de 1-13 corect nota Bene Comert la fel ca sus eu parintii sotul 1900-etern si vesnic cu spor functie vizibil vesnic.In Apostile acte 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  24. Credem in camatari in secret de 10 corect eu si parintii sotul 1900-etern si vesnic si-n politie la fel vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  25. Este Romana mea cuvant sunet caseta diagrama TESA in Monument sat eu R.M cnp logic [unde pret ROMANA Burebista ce-i ascuns tot pol.politica 1900-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  26. Credem in Claca de 13 toti pomenitii 1900-vesnic de 1/13 nota Bene corect toti vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  27. Semnam pe Romana bratara cu inel toti pomenitii vii si morti juramant toti la fel ambitii faptice ideatice 1900-vesnic semnam pe Monument vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  28. Credem in Econom, comitetul parohial Portar stavrofor ieromonah exarh singhel clopotar hristofori slujitori tintirimi si Tiganesti functionari Birouri Suceava toti de 1/13 corect nota Bene.

    RăspundețiȘtergere
  29. Sintem insemnati inchinati cu toate obiectele cultura Cucuteni, Patr.Lol, teol.Poci,Corn 1925 si manual drept bisericesc 1925[arh Gavriil], toti vii si morti semne pe noi si restul prezise psihologice 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  30. Semne pe noi de Hardeal 1900-vesnic toti.Toti darul meu mie la mie vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  31. Vise, de la,, POTIRELE,, noastre in Sobor NIC[cnp-uri] 1900-etern si vesnic[toti de Vinerea Izvorului Tamaduirii vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  32. Sint cu politica de 7/13 /1-100 la suta la Turism la UTC eu R.M cnp 1900-vesnic corect nota Bene,sa fie parfumul sprayul deodorizantul machiajul meu vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  33. Sintem cu Avizele psihologice Invatamant si Liceal Studii superioare, specializari eu parintii sotul de 10 corect 1900-etern si vesnic la banca Agricola vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  34. Credem in Legitimatie si sf Justin Parvu, cu activitatea pol.bis de 10 corect arieni comert si injectati inventii si sf Teoctist eu parintii sotul la Lavra Sambata de Sus vesnic si etern 1900-etern.

    RăspundețiȘtergere
  35. Avem toti pomenitii jjuramantul meu de adineauri vii si morti sa aiba seria genetica ca mine dajdie si danie neamurile sotul 1900-vesnic vis nocturn.

    RăspundețiȘtergere
  36. Au toti pomenitii activitatea mea laico-politico-religioasa si VOTURILE mele toate sangele meu in artere vene si artera deschisa, 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere